Julehjerte

Jeg fornemmer, at flere bloggere så småt er i gang med juleforberedelserne, og jeg må erkende, at jeg også begynder at gøre mig en del tanker omkring jule.
Det gælder blandt andet julekager, julekonfekt, julekreationer og alle de andre aspekter, som julen også indeholder.
Det hænger nok også sammen med, at midt i den skønne juletid, så går jeg på barsel og har dermed lige en uges tid til at afprøve lidt forskelligt julebageri, og hvad jeg nu ellers kan finde på.
Det første styks julepynt er allerede lavet. En skøn kollega viste mig den anden dag, hvordan man fletter julehjerter af de samme strimler, som man kan flette julestjerne af.
Herunder kan i se resultatet. Strimlerne er fra Creativ Company.

Skriv et svar

