Nørderier

Jeg har nørdet lidt med bloggen.
Jeg er ikke den helt store it haj – selvom jeg på mit job måske bliver anset for at kunne en del og i kraft af det har fået lov til at blive superbruger i forbindelse med at vi i institutionen skulle have Børneintra.
Jeg kan da lidt omkring it og måske lidt mere end til husbehov, men bestemt ikke på højde med it nørder, som har uddannet sig inden for det.

Men jeg har alligevel savnet noget her på bloggen.
Jeg kan godt lide smiley – og nogle gang savner jeg dem når jeg skal skrive et eller andet. Ikke fordi bloggen skal fyldes med dem, men de er nu sjove nok engang imellem at sætte ind i et indlæg.

En aften sad jeg så og nørdede lidt rundt på nettet, googlede lidt og prøvede mig frem – det virkede selvfølgelig ikke ved de første forsøg, men jeg gav ikke op og vupti så virkede det 🙂

Og længere nede på siden finder du forskellige smileys og koderne til dem.

Min google søgning førte mig til Eternal Thinker, hvor der er en fin guide til, hvordan man gør – og hvis man ikke er helt stærk i det engelske, så google translate heldigvis en god ven 😉

Så hvis du har lyst til lidt smileys på din blog – som oven i købet ikke ligner den fra Facebook – så klik på linket og prøv dig frem.

NB: Dette er ikke et reklame indlæg – jeg har selv fundet frem til siden på egen hånd – og får intet ud af at linke til siden!

2 tanker omkring “Nørderier

Skriv et svar

