En kreation, der går mig stolt

Den ting, som jeg er mest stolt af at have kreeret må nok være den her – en hæklet futsko eller støvle om man vil.
Jeg er ikke så god til at hækle ud fra fantasien og jeg går tit i stå midt i projektet.
Til den her futsko har jeg kun brugt et mønster til sålen, resten er hæklet ud fra fantasien og inspireret af billeder fra bla. Pinterest. 
Jeg skrev heldigvis opskriften ned løbende, så jeg kan lave endnu én – for jeg har endnu kun hæklet den ene. Og jeg gjorde det egentlig mest for at prøve det – der findes så mange fine modeller på nettet, men har ikke rigtig kunnet finde en opskrift uden at skulle betale for den.

Nu bliver vores lille familie snart fuldendt med endnu en pige, så mon ikke der skal hækles et par futsko til den lille dame – måske endda i hvid/creme, som hun kan have på under dåbskjolen – eller også bare i en skøn tøsefarve, som moren kan blære sig med at have lavet selv, hvis nogen skulle spørge 
9 tanker omkring “En kreation, der går mig stolt

  1. Sød lille sko 🙂 godt du har skrevet ned efterhånden. Nu håber jeg dine notater er gode, jeg oplever nemlig nogle gange, at selvom jeg har skrevet ned efterhånden, så er det ikke altid jeg helt kan huske, hvad jeg mente med mine skriblerier 😉

Skriv et svar

