Grimt, grimt, grimt

Det er meget sjovt at sidde og kigge gamle billeder igennem.
Jeg er meget selvkritisk i mit arbejde – og hvis jeg ikke er tilfreds med resultatet, så bliver det enten trevlet op eller slet og ret kasseret. Og så tager jeg ikke altid billeder af det – for hvorfor gemme billeder af noget, som man ikke synes er pænt? Jo, måske som minde om, at sådan skal det ikke gøres.
Idag er der ikke tale om hæklerier, som er grimt eller kikset. Dermed ikke sagt, at alt jeg hækler er perfekt og fantastisk, men her får i et billede af nogle kys, som ikke blev helt efter hensigten, hvis man kigger på det visuelle. I mine øjne er de meget kikset, men de var helt sikkert spiselige, men når man nu har en vision, og den ikke bliver som tænkt, så kan smagen ikke altid gøre det ud for det mislykkede forsøg.

Måske øvelse gør mester 🙂
5 tanker omkring “Grimt, grimt, grimt

  1. De har måske deres egen charme:-)
    På nær den der har et øje og en mund – den er lidt crippy:-)
    Men de smagte garanteret skøn, men måske lidt ligesom at spise blå pølser med grøn ketchup til:-)

Skriv et svar

