Yndlingsværktøjet til krea projekter

Dagens emne er Mit yndlingsværktøj, når jeg er kreativ…, og her er der vist ingen tvivl om, at det må være hæklenålen 🙂

Jeg burde faktisk investere i nogle bedre hæklenåle, end dem jeg har. Jeg har et par stykker fra Søstrene Grene – kvaliteten er dog ikke i top, og den ene er kasseret, da den gik fra hinanden.
Så har jeg nogle fra Stof og Stil, men det ville være fantastisk at få et par Clover hæklenåle – de skulle være fantastiske 🙂 Og så kan man få dem i de skønneste farver.

Source
Source

Og så følger jeg bloggen Polka Dot Cottage, hvor man kan finde de hæklenåle (og strikkepinde) med de skønneste motiver. Det er meget svært ikke at ønske sig en af de fine hæklenåle – det må da gøre det lidt sjovere, når man sidder midt i et evighedsprojekt.

Source
6 tanker omkring “Yndlingsværktøjet til krea projekter

  1. Jeg er lidt skeptisk over det, især dem fra Polka Dot. Man kan se på billederne, at selve hæklenålen er alt for kort – er virkeligt så dejligt at hækle med den?.. Jeg kunne ikke bruge Clover pga. kort hæklenål og ret speciel håndtag. Vidste ikke engang hvordan jeg skulle holde den, og fik ondt i håndledden…
    Tror ikke at alt det, der er smart i udseende, også er det bedste… Men det er kun min mening, og der findes sikkert andre, som er begejstrede for alt det grej…

  2. Der er mange, der er begejstrede for Clover. Jeg har ingen erfaring med dem, men har i stedet valgt dem fra Knit Pro. Desuden har jeg en helt rund fra et andet mærke. Bare der er gummi på skaftet.

    De ser flotte ud, de sidste du viser, men spørgsmålet er, hvor gode de er. Måske man kan finde info om det et eller andet sted.

  3. De sidste ser virkelig fede ud! Ingen tvivl om det! Jeg følger en på Instagram, som laver nogle rigtig flotte skafter, men om de er gode som værktøj, aner jeg ikke.
    De farvede clover har jeg set en del være begejstrede for.

Skriv et svar

