Final countdown

Ja, så er nedtællingen begyndt.
Nu er det ikke lige den til juleaften, jeg tænker på, men nedtælling til min barsel begynder.
Det gør den på fredag – eller faktisk er det først officielt på tirsdag, men en sidste fridag gør, at jeg allerede på fredag kan gå fra 🙂

Det betyder, at der idag er 2 dage til barsel – og faktisk er der to måneder til termin 🙂

Jeg glæder mig – ikke fordi jeg ikke er glad for mig job. Jeg elsker mit job, og jeg kommer sikkert også til at savne det, men det begynder at blive lidt hårdt. Jeg er pædagog i en daginstitution og jeg rejser og sætter mig meget i løbet af dagen – og bukker mig efter tingene, og det begynder at blive en anelse besværligt.

Så det bliver godt at komme hjem og så skal der julehygges – helt sikkert med nogle jule-hækle-projekter 🙂 Tiden skal nok komme til at gå, det er jeg helt sikker på.

Barsels starter i hvert fald ud med fødselsdag for Tulle, som bliver 4 år 🙂

Skriv et svar

