Projekt babytæppe

Så er projekt babytæppe genoptaget. 
Der er ikke så lang tid til termin nu, og mit mål er at tæppet skal være færdigt til mini Tulle kommer ud. 
Om det er realistisk ved jeg ikke rigtig, men eftersom jeg er på barsel og har tid mellem vasken babytøj og alm rengøring, så burde jeg komme langt med det og meget gerne helt færdigt 🙂
Indtil videre er der hæklet 16 firkanter, og jeg regner med mindst 36 – måske lidt flere, hvis det ikke skal være rektangulært. 
Jeg fortsætter i hvert fald projekt babytæppe, selvom der er mange andre hæklerier der lokker rundt omkring i bøger, blade og ikke mindst blogland – og så vil jeg også gerne i gang med ar lære at strikke, men hver ting til sin tid – eller noget 🙂

2 tanker omkring “Projekt babytæppe

Skriv et svar

