Færdigt projekt – og lidt fra weekenden

12 blev til to – som nu er blevet til én.
Weekenden er gået – og sikke en weekend. Det har været en rigtig hyggelig weekend – Tulle og manden har hygget i sneen, kælket og bygget snemandog igår bagte jeg fastelavnsboller (og ja, der er et stykke tid til fastelavn – vist langt over en måned – meeen når man nu har en craving til fastelavnsboller, så skal de jo bages 🙂 ).
Her til formiddag er der tre tilbage – eller efter jeg har været i bøtten, er der nu kun 1 tilbage 🙂
Og så har jeg vist ikke fået vist det endelige resultat af min hæklede poncho.
Opskriften er fra Hjemmet – jeg har bare forlænget den lidt, afsluttet i bunden med hæklet musetakker (picot) og hæklet lidt ekstra ved halsen, da jeg synes den blev for kort der.
Der er brugt 5 nøgler Natur Uld i farven Petroleum. Jeg havde så et gråt nøgle til overs fra denne lækre sag, som jeg brugte for at få lidt mere længde på.
Billedekvaliteten er ikke fantastisk – men lyset var ikke helt med mig.
Dette billede gengiver bedst farverne.
Musetakkerne i bunden.
En bred grå stribe.
Ved halsen er der tilføjet en enkelt række dobbelt stangmasker og en række fastmasker ud over de i oprindelige fastmasker.
Det endelige resultat.

Nu vil jeg fortsætte på mit projekt babytæppe, som langsomt skrider fremad (ikke i forventet tempo, men det går fremad) – måske se lidt Netflix og nyde en kop the eller varm kakao.

En tanke omkring “Færdigt projekt – og lidt fra weekenden

Skriv et svar

