Roderi på bloggen

Jeg roder lidt med bloggen for tiden – dels fordi tiden pt. er til det, men også fordi jeg synes den trænger til lidt ændringer, så den forhåbentlig bliver mere simpel i sit udseende.

Imens får i lige et billede med på vejen, som en slags status pt på mit projekt babytæppe 🙂

Jeg mangler at færdigegøre 2 firkanter, så er jeg på de 36 styks, som jeg til at starte med regnede med var nok.
Nu er jeg ikke helt sikker på, det er nok, men jeg begynder nok at hækle dem sammen, så jeg kan få en fornemmelse af, hvor stort (lille) det faktisk bliver.

Skriv et svar

