Sofie Får

Så blev denne lille dame færdig.
Tulle har døbt hende Sofie – så her har i Sofie Får 🙂 Ben og arme er lidt slasket, men hun gør det tilsyneladende godt som sovebamse.
Tulle havde en hygge fridag med mig igår, og pludselig omkring middagstid var der meget stille på værelset. Da jeg tjekkede dernede lå Tulle og sov (og hun er altså 4 år, og ikke vant til at sove middagslur). Men med en weekend der har budt på feber (faktisk i fredags) og efterfølgende en træls hoste, så tager det lidt på kræfterne, så en lur var nok tiltrængt – eller er det mon så kedeligt at være hjemme hos mor… Da jeg kiggede til hende vågnede hun – så ville hun have fåret, hvilket hun fik, og så sov de to videre sammen. 
Da jeg gik i seng i aftes, vågnede hun kort, og fik igen Sofie Får, og sov så videre.
Egentlig var min tanke, at Sofie Får skulle være til prinsessen, når hun en gang kom ud, men Tulle havde andre planer – så nu må jeg i gang med endnu en bamse – hvad det bliver for en, har jeg endnu ikke besluttet.
Opskriften finder i hos Leah//Curly Girl Coop. Det er en simpel opskrift, og med lidt hjælp fra You Tube kommer man rigtig langt 🙂
Og så fik jeg øvet mig lidt på den der magiske cirkel, som jeg ikke rigtig har været så gode venner med – men nu er jeg ved at fange teknikken, og starten på hækleprojektet bliver altså pænere, synes jeg.

2 tanker omkring “Sofie Får

Skriv et svar

