Hæklet hue

Jeg så dette billede på Facebook og blev straks forelsket i huen-modellen. Lidt hurtig googlesøgning, søgning på Pinterest og Etsy, og jeg fandt en på Etsy, som havde opskrift til salg. 
Men jeg tænkte, at dette måtte da være lidt simpelt at lave sådan en hue, så jeg søgte videre og endte på YouTube.
På YouTube fandt jeg en DIY på en model til babyer, og så var det bare at gå i gang.
Her kan lignende opskrifter købes
Her ser i det endelige resultat.
Jeg er godt tilfreds – og Tulle er vist også godt tilfreds.
Der skal måske tilføjes en knap ved halsen, da den godt kan virke lidt åben. 
Så er spørgsmålet bare om det skal være en hæklet knap eller om jeg skal lede lidt i butikkerne – eller måske på Etsy efter en fin knap.
Et styks tilfreds Tulle

Hæklet i fastmasker

Fastmasker hæklet i bagerste maskeled

Et øre

Set fra toppen med begge øre

Jeg tænker, at den lille prinsesse – som forhåbentlig snart melder sin ankomst – måske også skal have en lille bamsehue. Der er i hvert fald garn nok til en lille model.

3 tanker omkring “Hæklet hue

Skriv et svar

