BAAANG!!!

Ja, det var den lyd, der lige pludselig ud af det blå lød i vores køkken, torsdag over middag.
Jeg var i gang med at gøre klar til aftensmaden – hjemmelavet burgere og hjemmelavet pommes frites, og da dejen til burgerbollerne skulle hæve 2 1/2 time, skulle jeg være i god tid.
Jeg valgte en times tid tidligere at sætte pyrolysen i ovnen i gang, og der midt i formning af burgerbollerne sagde det bare BANG! og ud over hele køkkengulvet lå der glasskår fra ovnen.
Det yderste glas i ovnlåget sprang simpelthen – hvorfor forstår jeg ikke rigtig.
Så var det jo bare i gang med oprydningen 😦
Jeg blev noget forskrækket og ringede lige og snakkede med manden, som i første omgang vist bare troede det var en revne, der var kommet i glasset, men nææhh nej.
Nå, men manden har fredag formiddag snakket med Siemens, og der kommer en teknikker på tirsdag og montere en ny ovnlåge. 
Heldigvis kom ingen til skade. Tulle var i børnehave og lillesøster var lige blevet lagt til lur i barnevognen.
Nu skal vi så bare klare os weekenden over uden ovn.
Glasskår over det hele. Og et håndtag.
En tanke omkring “BAAANG!!!

Skriv et svar

