Noget nyt

Det er ikke just en af mine spidskompetencer, der kommer i brug, når symaskinen hives frem. Det er nok derfor den er lidt støvet 🙂

Men ikke desto mindre, så står den nu foran mig på bordet, og jeg er så småt klar til at skulle bruge den. 
Vi er ved at lave en hynde ind til stuen. 
Jeg er ved at ri pipingbånd på og er næsten færdig med det ene stykke og skal så sy det fast. 
Min mor er så sød, at hun kommer senere på dagen og hjælper med projektet, som også indebærer en lynlås – GYYS! 🙂
Nå, men jeg fortsætter projektet og vender tilbage med billeder af det færdige resultat. 
God weekend derude 🙂

Skriv et svar

