Cupcakes ideer

Jeg leger lidt med smagsvarianter i cupcakes – eller jeg tænker en masse tanker omkring det.
Jeg vil nemlig gerne servere blandt andet cupcakes, når vi skal have barnedåb sidst i juni.
Jeg har endnu ikke bagt nogle af dem, for med alle de variationer, som flyver gennem mit hoved, så bliver det til mange forskellige cupcakes.
Så lige nu overvejer jeg hvilke to smagsvarianter, jeg skal bage. Jeg regner med at lave en halv dej, som jeg deler op i to, som så bliver til to smagsvarianter.
Jeg har tegnet lidt i håb om, at det gør beslutningen nemmere…
Bogstavet på den ene cupcake symboliserer lillesøster navn
MUMS
Nederst har jeg skrevet de (indtil videre) mulige variationer
Skriv et svar

