Nyt garn

Fisen aka. mini Tulle og jeg har været på udsalg idag – garnudsalg endda.
Det er ikke tit, at køber mit garn i garnforretninger – egentlig mest fordi jeg oftest hækler babylegetøj og bamser, så for det meste er det Søstrene Grenes garn jeg bruger.
Enkelt gange bliver det heldigvis til noget andet, og da jeg så at Garnudsalg var flyttet til nye og større lokaler og i den forbindelse havde åbent hus, måtte jeg bare lige et smut forbi.
Og hold nu op nogle dejlige lokaler de har fået. Jeg har ikke været i deres tidligere forretningen, men det lyder til at der var småt med pladsen. Det nye sted er der masser af plads – og sikke en masse lækkert garn. Der kan blive til mange lækre og super fine trøjer og hvad man ellers kan tænke sig – både hæklet og strikket!
Siden jeg så dette tørklæde hos Yarnfreak, har jeg vist egentlig bare ventet på at finde det rigtige garn. Jeg håbede derfor også, at jeg ville finde det hos Garnudsalg – og det gjorde jeg heldigvis.
Jeg kom hjem med denne her 🙂
Farven er slet ikke som på billederne – nederst er der et farvebillede fra Garnudsalgs hjemmeside, som mere reelt viser farven, som hedder Appelsin.
Garnet er Blackhill uld/bomuld – og jeg har købt hele 500 gram for næsten ingen penge.
Nu skal jeg bare i gang – og gerne inden længe, så tørklædet kan være færdigt til barnedåben sidst i juni. 
Jeg skal nok nå det, men der kommer sikkert også lidt små projekter indimellem – blandt andet et par gaver til en barnedåb først i juni.
Hvis du skulle være interesseret, så kan jeg fortælle, at Garnudsalg har åbent både lørdag og søndag 🙂

Skriv et svar

