Hæklet mini hue

Det skulle faktisk være en hue til Fisen, men den ellers så fine hue blev slet ikke den ønskede størrelse. Den passer faktisk slet heller ikke til Tulles babyborn dukke – så lille er den.
Den er super sød, og jeg er vild med mønstret, så den bliver gemt, og jeg skal helt sikkert have lavet én, der passer til Fisen.
Jeg er ude i noget med dobbelt garn (jeg har jo ikke brugt samme slags garn, som står i opskriften) og en lidt større hæklenål – eller nogle ekstra omgange. Der skal eksperimenteres lidt med det – måske jeg endda ændrer lidt i opskriften og laver lidt min egen. Det ved jeg ikke helt endnu.
Opskriften finder du her.

Den passer næsten til min knyttede hånd…

Skriv et svar

