Kanelkagen

Der går lidt langt mellem indlæggene på bloggen for tiden – og jeg beklager, men med en have der skal passes og plejes inden den kommende barnedåb, familien der skal hygges med, de kreative projekter der skal afsluttes og nye som vælter frem med inspiration fra diverse grupper på Facebook og mange blogs og så forberedelserne til barnedåben, som så småt nærmer sig, så er det bare som om tiden suser afsted.
Men som sagt så forbereder jeg lidt til barnedåben. Jeg vil gerne selv bage kagen, og da jeg ikke er så ferm til det der fondant (man kan jo lave de smukkeste kager med det, hvis man har evnerne), så tænkte jeg, at jeg ville bage en kage og pynte den med frosting – gerne ala billedet herunder.
Billedet er fundet her
Så det skal jo prøves af, men det er åbenbart ikke så nemt, som først antaget – eller måske er det afhængigt at, hvilken frosting man bruger. Jeg kunne ikke helt få tyl, sprøjtepose og frosting til at arbejde helt sammen – måske jeg skal øve mig lidt mere og så er det godt, der er en lille måneds tid til barnedåben.
Da frostingen ikke helt fik den forventede form, valgte jeg er smøre den ud og pynte med M&M’s. Smagen af kage og frosting fejler ingen ting, men udseendet skal der arbejdes lidt med.

En tanke omkring “Kanelkagen

Skriv et svar

