Ny taske på vej

Jeg er i gang med at hækle en taske. 

Den har været undervejs et stykke tid – og nu hvor jeg næsten er ved vejs ende, er der ikke nok garn tilbage, så jeg har valgt at tilføje en anden farve. Jeg havde egentlig håbet at jeg havde nok, men da det er garn fra Søstrene Grene, og det er købt i starten af året, er det ikke muligt at købe mere af samme farve. 

Den er ikke helt færdig – jeg skal have syet stof inden i og lavet en lille lomme indeni, og så en hæklet kant rundt, når den er samlet. 

Der mangler at blive hæftet lidt ender, men man får en ide om, hvordan det endelige resultat bliver. 

Firkanterne er lavet efter opskrift fra  Lutter Idyl

   
   

Skriv et svar

