Nyt projekt

Jeg er i gang med et lidt større projekt – en hæklet trøje til mig selv. 

Det burde jo egentlig være lige til, men når “opskriften” er russisk og opskriften bare består af et diagram og et par you tube videoer, så kræver lidt ar hjernecellerne arbejder en lille smule mere end ved en dansk opskrift. 

Det betyder også, at jeg nu er der, hvor jeg har bestemt mig for, at det, jeg allerede har hæklet, skal pilles op, og jeg mp starte forfra. Det er surt, men hvis resultatet skal blive godt, og jeg i sidste ende skal blive glad og tilfreds med trøjen, så er det nok vejen frem. 

Heldigvis er jeg ikke komme så langt ind i projektet. Jeg har lavet en lille prøve på mønstret i en anden farve og garntype for at prøve mønstret af, og det var vist en god ide – for jeg er blevet klogere på mønstret og har ændret en lille smule ift. originalmønstret. 

Her er linket til opskriften, hvor diagrammet også er at finde. 
Her lidt billeder af hvor langt jeg er kommet og min lille nye hækleprøve. 

  

 

Skriv et svar

